drama

hej hej

Jag förstår inte hur mycket skit du och din familj orkar hålla på med, lever ni för att förstöra andras liv?
det är bara eran son som kommer i kläm mellan detta och det ska ni inte skylla på hans pappa om
ni har gjort minst lika mycket fel som han gjort.
ni strävar inte efter att göra det bättre ni vill bara jävlas å förstöra. hur moget är det?
hur moget är det att skriva privata saker om en person man inte umgåtts med på runt 8 år?
man nämner ingens namn så som du gjorde, det e bara sjukt.
och sprida falska rykten jaah det slår bara tillbaka på dig när dina kompisar får reda på vad du verkligen e för
en person, som vissa redan har börjat märka, sen klagar du på att dina vänner lämnat dig, SKYLL DIG SJÄLV.
jag tänker inte nämna några namn för den personen vet vem den är.

Jahaa, jag tänkte även berätta att jag är förlovad med min kille Simon och vart ett tag nu.
vi har det bra, lite mkt drama runt oss pga den ovanstående familjen,men det knäcker inte oss
det tror dom bara att det ska göra, men tänker inte låta en sån patetisk familj förstöra allt.

ÄLSKAR DIG SIMON<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0